KNASIGT VÄRRE
2012-03-22 / 16:49:57 / Allmänt

I veckan praoar jag på Hotell forsen. Det är riktigt kul och spännande men ansträngande. Ena stunden har man tusen saker man ska göra och andra stunden finns typ inget att göra mer än att vänta på gäster, hahha! Ne men det är skitkul.

I går var det träning för Spencer med shellisen. Det var banträning och jag och Shelly hoppade en Msv B bana. De var en super fin runda, men på sista hindret fick hon där upp hjärnsläapp och tryckte av Shelly alldeles för tidigt så Shelly land på bakbommen och knäckte av den... Men efter det så var hon inte i närheten av någon bom på hela banan, heheh. Hon hoppa mig nästan ur sadel, det var bara att ta mantag. TOKPONNY!!! /Toove

Här kommer en bild på mina senaste maränger.(Innan de var inne i ugnen)
(efter de har varit inne i ugnen)



Postat av: Rose-Marie

Kul med prao. Ska du ha det någon mer gång i vår?

Söta maränger, var de goda?

2012-03-23 @ 19:26:34
Postat av: Toove

Det tror jag inte, ja.

2012-03-23 @ 21:54:42
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: