Fly me to the moon!
2012-05-01 / 21:48:43 / Allmänt

Har verkligen inte haft tid eller ork för att blogga men nu slänger jag in ett inlägg innan jag går och lägger mig. I går var jag i stan med Alicia, köpte bara en tröja från Bikbok. Idag var det klubbtävling men valde att avstådå Shelly hoppat ganska mycket och det är träning för Lena Kamensky i helgen å helgen efter är det tävling i Vännäs då jag tänkt att hoppa fösta dagen LB som är mountian horse och sedan LA å andra dagen tänkte jag hoppa LB+5 som är Vännäshoppet där man kan vinna 1000kr!!!! Ska bli riktig kul. Men det var ju egentligen tänkt att det skulle vara Div 1 i Vännäs men då var det Vindeln och Piteå som hade anmält lag... Grymt tråkigt. Aja jag får väl satsta på de andra klasserna i stället :D

Men just nu har jag suttit och pluggat lite tyska... Men måste nog även läsa lite ur moppeboken då jag är med på en moppekurs, men det dåliga är att jag får ända inte gör provet då jag fyller år(i juli)...  Just ja jag har klippt ihop en film från Sundsvallstävlingen. Så här kommer en länk till den och även en bild på tröjan jag köpte. Men nu ska jag nog dra mig tillbaka till pluggande.

Bye bye/ Toove


http://www.youtube.com/watch?v=sY1wPEUDarE

Postat av: Rose-Marie

Hej, Jättefina filmer från Sundsvall, kul att se.

Lycka till i Vännäs och med moppeutbildningen.

Kram Rose-Marie

2012-05-03 @ 17:38:08
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: