I´M SO SORRY...
2012-05-28 / 15:37:39 / Allmänt

Sorry att jag inte bloggat på länge men jag börja tappa lusten när jag inte vet vad jag ska skriva om...
Men jag kan ju berätta lite om vad somm hänt den senaste tiden.
Shelly har just haft en skrittvecka, men är nu tillbaka. Just nu håller vi på att träna kondition förfullt! I förrgår hade jag tänkt att vara i skogen barbacka, men när jag kom dit var sadelkammaren låst och vi hade ingen nyckel... Så då fick jah ta grimma och grimmskaft . Asså snacka om att man har snäll ponny om man kan fara ut och galoppera i skogen med grimma å grimskaft!! men i går var jag i galoppbacken och galoppera uppför 3 gånger å sista gången la jag upp ett litet hinder å Shelly flögöver med örona rakt fram! Hon tyckte det var superskojsigt!

I helgen har jag gjort lite av varje. I fredags bakade jag å Linnea förfullt till Helena´s öppethus som var på lördagen. På lördagen hade jag först "uppkörning", först var vi å körden en bana och sedan i trafiken där jag egentligen skulle i 2 timmar men jag behövde bara köra i ca 35min, Yeah!! Men nu måste jag vänta ca 1 1/2  månad innan jag får göra provet.. aja. Men efter körningen gick jag på marknaden ett tag innan vi for hem till Helena. I går vid 2 for vi till stan å sedan var vi hos mormor å åt tårta, supergott!! Men idag haar jag varit hemma för jag mår verkligen inte bra... Ser väll hur jag må i morgon om det blir skola eller inte, men hare gött :D/Toove




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: