Nya äventyr för Pottisen!
2012-05-05 / 20:15:17 / Allmänt

Nu har lilla Pottisen startat ett nytt äventyr i Robertsfors hos lilla David. Hon kommer få det super! Känns lite tomt i stallet utan skruttan... Men jag lovar att jag kommer fara och hälsa på henne :D Shelly fick bara vara själv i 6 timmar innan hon fick en ny hagkompis. Nu har hon Sandras lilla söta B-ponny Slowie som sällskap. De verkar gilla varandra, för båda dom verkar tycka att bråka är ingen ideé.

I helgen skulle det egentligen vara träning för Lena Kamnesky men tyvär vart hon sjuk så det blir väll någon annan träning till veckan. Men nästa helg drar jag och Shelly till Vännäs för att tävla. Så under denna vecka och nästa vecka har/ska jag jobba mycket intervaller så att konnditionen är på topp.

Men nu ska jag å Joel gå och göra fruktsallad, bye bye/ Toove


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: