Tillbaka efter några veckor uppehåll...
2012-06-23 / 15:47:03 / Allmänt

Heej igen! Har tagit ett uppehåll från bloggandet men hoppas nu att komma tillbaka igen nu. Det som har hänt den senast tiden är väl att det har varit hemmatävling, sommarlov och nu så  är jag hos farmor och farfar.

På hemma tävlingen förra helgen fick jag tävla en heldel!
På fredagen hoppade jag Bomben Lc och Lb, vi var nolla i båda klasserna och i Lb vart vi 2:a. Jag hoppade även Vega hannas ponny i Lb(första gången jag red henne), vi fick ett nedslag, jag hoppade Shelly La och Msv B, fick ett nedslag å vinst i Lan. I Msv B så fick vi 2 nedslag men en superfin runda. På lördagen hoppade jag bara Shelly en Msv B och en vinst på två nedslag.( min fjärde Msv B och första vinst!). På söndagen hoppade jag Shelly La som var en A:1a(alltså höjning i omhoppningen), där var vi dubbelnolla som slutade som en vinst! Shelly och jag är verkligen på topp just nu!!!

Men nu är jag med familjen hos farfar och farmor strax utan förr norrköping i sommarvärmen. Vi kom hit i torsdagskväll. Där avslutade vi kväll på bryggan med paj och ett kvällsdopp. I går var det dans vid midsommarstången, lek, lotteri och chockladhjul. Chockladhjulet var verkligen min grej, jag vann 3 gånger! I dag har vi badat, metat och snart är det dags för en mysstund på bryggan med kräftor, melon, dricka och bad!
Vi har det verkligen skönt, men tyvär går det inte riktigt släppa tankarna på Shelly fast jag vet att hon är i goda händer. Lotta och ida har hand om henne i helgen. Men på måndag eller tisdah får jag äntligen träffa henne! Tyvär har jag inga bilder eftersom jag sitter vid farmors dator.
Men jag lovar att jag ska göra mitt bästa för att hålla igång bloggen nu under sommaren, ha de gött!/Toove


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: