R.I.P LILLA RÖDA....
2012-03-25 / 19:28:45 / Allmänt

R.I.P lilla röda mobil... Finns ju verkligen ingen smartare människa än mig. Jag brukar alltid ha ett glas vatten på ett bord bredvid mig och mobilen på samma bord. Mitt i natten vaknar jag av en smäll och halv vaknar. Efter en stund tar jag min mobil och fortsätter sova. När mamma sedan väcker mig på morgonen är det vatten på hela borde och nedan för bordet. Som sagt har ju min mobil legat i vatten och laggar helt. När jag sen testa sätt i simkortet i en annan mobil som har varit trasig kommer jag inte ihåg att knapparna är skumma på den. Men jag börjar skriva in min kod. När jag trycker på en kapp kommer det upp flera tecken och sedan kommer det upp att jag ska skriva in pukkoden! Paniken uppstår när jag märker att jag har spärrat mitt sim kort, så jag måste vänta några dagar innan jag får koden, men hur vi gör med mobil ha jag ingen aning om.... Så om jag inte svarar när jag ringer vet nu ju varför...



Postat av: Rose-Marie

Stackars dig, vilken maxial otur.

2012-03-26 @ 19:34:11
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: