Hjärtattack
2012-03-23 / 22:08:46 / Allmänt

I dag var sistadagen på hotellet, har haft riktigt kul. När jag stor i kassan fick jag min första hjärtattack pga att plötsligt står mamma och pappa i kön för att äta lunch. Asså shit vad rädd jag blev.
Senare på dagen for ja till stallet för att träning shelly för Lena Unneby. Shelly och jag behövde verkligen det. Shelly varväldigt stel och ville inte alls jobba i början och dö hjälpte det ju verkligen inte att jag låg på mage oc hade 3 meters långa tyglar. Men efter en halvtimmes jobb så var vi ett nytt dressyr ekipage! Efter träning fick shelly en skön dusch och kvälls mat.
Just ja, jag bloggar med paddan och har inga bilder här, så det blir ingen bild denna gång/Toove

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: