Äntligen hemma
2012-04-01 / 19:35:58 / Allmänt

I dag har vi varit i Skellefteå me Shelly. I LB var hon uppe på ryggen lite ofokuserad och tänkte helt galet! Så i första kombinationen bromsade jag in 1 extra galoppsprång så Shelly han inte upp med farmbena och rev ut och i andra kombinationen så glömmer jag ytterskänkeln så vänster bogen glider ut och hon går av alldelse för nära. I LA så var hon superfin och jag var mer fokuserad. I omhoppningen satsar jag för mkt så jag svänger i luften så Shelly tappar ner ett framben på B-hindret, men tiden räckte till en fjärde plats. Efter i dag kan man sammanfatta att rivningarna var pga av mig och inte ponnyplutten Shelly så nu vet jag vadjag måste komma ihåg! Men nu laddar vi om fär nästa helg drar vi till Sundsvall för första omgången i Elit!



Postat av: Felicia

hej! är intresserad av Blå/Gult pannband, ponny :) // felicia

Svar: det finns fortfarade kvar, skriv till mig på facebook istället(lättare där) :)/toove
Tove

2012-07-12 @ 11:46:55
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: