Toppen nöjd !!
2011-10-09 / 21:31:23 / Allmänt

Wow vilken helg asså!! Shelly har verkligen skött sig bra. I går vann vi Lc och i Lb var jag lite över taggad så på sista i grunden tänkte jag satsa inför omhoppningen så jag svängde i luften och då föll bommen ner. Men det var en super fin runda. I dag så hoppade vi Lb+5 och Shelly var super fin men orkade inte riktigt lyfta på bena in i kombinationen så bommen ramla. Men är verkligen super nöjd. I dag så var jag in i AB NIAN och vart helt förälskad i ett par Tretorn stövlar som satt perfekt.(bild kommer) Så då var jag ju tvungen att köpa dom. Såklart så invigde jag dom i sista klassen :D Men nu laddar vi nya batterier till Kamensky träningen nästa helg. TAGGA TAGGA :D Men nu måste jag nog stänga datorn så jag får lite sömn inatt. Film från Lc finns http://www.youtube.com/user/milgun1 Bye bye / Toove
Vinst i Lc :)Mina <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: