Hippo i morgon !!!
2011-10-07 / 21:44:33 / Allmänt

Tror jag har världens bästa vänner som ringer och smsar till mig när jag är hemma från skolan. Blir nästan rörd när jag tänker på det :) I dag så gjorde jag min Hk läxa som var att baka med jäst. Då gjorde jag och Pappi bullar. Det var tänkte att vi skulle baka på 1 liter. Men när vi råkade göra mjölken för varm så var tvungen att hälla i kall mjölk och sedan tillsätta lika mycket av allt annat. Då blev det att vi fick baka på 1 å 1/2 liter. Det blev faktiskt 144 bullar. WOW , vi lär ju äta oss till döds på bullar!!! Men i morgon är det tävling på Hippo med Shelly. Tagga!! I morgon ska jag hoppa Lc och Lb. Jag startar först i båda klasserna. Jag hatar att starta först och så är mer än 20 st d-ponnysar i båda klasserna. Tävling lär hålla på hela kvällen eftersom det börjar 4. Men nu måste jag nog dra mig till sängen eftersom jag måste upp tidigt och packa mina saker. Just ja jag ska också duscha och göra Shelly super snygg. Bye bye / Toove
puss puss på dig <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: