HELG!!!
2011-10-22 / 21:06:45 / Allmänt

Vem älskar inte helg?? Det är det bäst som finns :D I dag har jag skritta Shelly i skogen och Pottan fick köra lite intervaller på banan. Hon var riktigt duktig, men hon är fortfarande pigg!! I dag Sov jag till kl 12. Jag sova i 12 å 1/2 timma. Så himla skönt :D När jag vakna var det pytte lite snö på backen... Vill att det ska vara sommar och varmt året runt. Men något positivt är det är inte så himla långt till julafton :D I dag när jag kom hem från stallet så hade mamma lagat go mat :D riktigt gott. Sen har jag bara slappat :D I morgon så har vi stalljoru på klubben, så det blir att gå upp tidigt... Men men det måste man i bland ;) Nu ska jag nog fortsätta slappa :D Bye Bye / Toove

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: