Hejsan hoppsan !!!
2011-10-03 / 19:17:13 / Allmänt

Hejsan hoppsan bloggen!! Idag var det egentligen NO prov men lärarna hade glömt att göra provet, så vi slapp det:) Men det måste göras i morgon... När jag kom hem hade jag tänkt att plugga, men lyckades inte med det förrän nu... Har nyss varit ute och sprungit/gått med hunden vid älven. Riktigt härligt:) Så nu ska jag se om jag har någon energi att plugga lite Tyska... I morgon är det träning med Shellisen:D Det blir sista träningen innan Hippo tävlingen som är till helgen. Det är inte riktigt bestämt vad jag ska hoppa, men det lär nog bli lite lägre klasser än vad Shelly är van att gå. Eftersom det är våran fösta tävling tillsammans. Just ja i dag har jag haft Shelly i en vecka!! / Toove

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: