Här kommer svar från frågestunden :D
2011-10-17 / 19:49:32 / Allmänt

Tack för alla frågor :D

gillar du apelsiner? :D
svar: Jag älskar apelsiner!!! :D



Hur långt vill du komma med Shelly är det tänkt?
och kan du göra en videoinlägg? ;D
svar: Jah hoppas på Msv B något år iallafall. Det kan jag göra men jag har länkat till youtube har på bloggen, där finns filer på mig å mina hästar. :D


Vad är ditt mål med pottan?
När är ungponny sm?:)
svar: Mitt mål med Pottan nästa år är nog att kanske starta en LA. Ungponny SM är i november någon gång. Men vi ska inte fara dit. Det blir alldeles för långt eftersom finalen går i skåne...  :D



vem är din idol inom ridsporten?? ;)
svar: Det är Rolf Göran Bengtsson!! :D Han har så fin ridning :D



vem gillar du? =)
svar: Det har jag inte tänkt berätta här men på sms eller chatten på facebook kanske :D hehe



Varför skaffar man en blogg??
svar: Jag skaffade en blogg för jag ville skriva om mitt liv, typ som en dagbok men alla kan läsa den :D


Hoppas jag har svarat på era frågor som ni ville, kom gärna med fler frågor :D / Toove

Postat av: apelsinmannen

bra svar!:D

2011-10-19 @ 18:12:04
Postat av: Toove

Vad kul att höra:-D

2011-10-21 @ 06:58:22
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: