Vi flyger fram
2011-12-03 / 19:15:08 / Allmänt

MUNSBORO SHELLY!!! Idag så var det klubbtävling. Shelly och jag hoppade 1 meter. Sehelly var super pigg och när jag skulle fatta gallop så bara hoppar hon och flyger. Så himla roligt hon tycker att det är :D Men tyvär så vart det lite trångt på en linje med räcke räcke så Shelly rev ut, men när jag insåg att jag kunde bli den bästa på fyra fel i grunden så gasa jag och svängde snävare till de sista hindrerna. Det lönade sig för vi slutade nämligen på en tredje plats :D :D :D Duktiga ponny. Men på ärevarvet så var Shelly så över taggad så hon bara sprang och sprang tills jag fick stopp på henne. HAHAHAHAHAHA . GALNA PONNY!! Men i kväll så fick både Pottan och Shelly fara ut och skritta en halv timma. Men nu sa jag se om jag hittar någon film att se, bye bye / Toove



Postat av: Nenni

Grattis till tredje platsen! Är du säker på att det inte var Pegasus du red, han har ju vingar =). Kraaam Nenni

2011-12-04 @ 11:45:35
Postat av: Toove

Haha,kanske det:)

2011-12-08 @ 16:57:13
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: