I morgon är det bara att se upp!!
2011-12-16 / 22:50:16 / Allmänt

Nu när jag äntligen har tid att blogga måste jag ju komma på något att blogga om.... Jag kan nu berätta vad som har hänt i veckan. Jag har gjort klart alla prov för den här terminen. Riktigt skönt. Jag fick just veta att jag fick MVG på NO provet. Fast nu kallas MVG för A. På måndag och tisdag ska jag och Julia Karlsson Lana på skolan, de lär bli en tuff match för mig om jag ska lyckas hålla mig vaken!!!!! Men tur jag har Julia som sitter och väcker mig om jag sulle somna. Nog om skolan i morgon är det Maskerad/Julklapshoppning på klubben. Joel ska vara med på Shelly medans jag springer brevid. Vi ska hoppa en liten runda på 20-30cm. Så nu ligger maskerad dräckterna och väntar på att vi i morgon ska hoppa i dem och rulla ner till stallet!! God natt /Toove

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: