SPA KVÄLL
2011-12-29 / 18:01:32 / Allmänt

Har inte haft tid att blogg. Men nu innan jag ska ner till stallet och rida tänkte jag passa på att skriva lite. I förrgår var jag, Julia, Joel och hans kompis på fortet. Vi lyckades samla i hop 675 poäng tror jag det var.Det var riktigt roligt. Efter fortet gick Julia och jag på stan jag köpte lösnaglar och så fick ja en röd dunjacka av mamma. Den var super härlig, så i går när jag, Linnea och Ebba for till stan så fick jackan så klart vara på mig hela dagen. I stan köpte jag ett par skor, en blus, hårsnoddar och hårspännen. När jag kom så hade mamma redan ridit Shelly och Pottan fick vila. Då var jag hemma och hade spa kväll med Linnea. Var så himla härligt. Första badade vi sedan såg vi film. Känndes som det var behövligt. Nu måsta jag gå, ska snart fara till stallet. Men jag ska försöka få in några bilder på det jag köpte och fick i julklapp. Bye bye / Toove

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: