Livet leker!
2011-12-05 / 21:40:13 / Allmänt

Dagen bestog av att vara is skolan, vi fick se en konsert!! Men aja sedan for jag hem och plugga å åt mat. Sedan stallet. Jag red Pottan, hon var riktigt fin. Hon hade lite svårae att ställa höger, men jag fick igenom det till slut. Jag red inte så länge. Men intensivt.  Shelly fick vila idag. Men i morgon ska Pottan träna och Shelly tror jag att jag ska skritta ute och kanske i ridhuset en liten stund. På onsdag måste mamma ta stallet eftersom jag ska servera på balen och då kommer jag inte hem förrän vid 00.00. Det ska bli såååå kul. Maroligt att se hur alla ser ut :D men nu är det nog snart sov time för mig somo gäller , bye bye / Toovemma var super snäll och köpte ett par svarta jeans till mig. Vi måste ha svart( mörkt) ner till och vitt (ljust) upp till. Jag ska även ha en vit skjorta. Det ska bli

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: