Film från höjdhoppning!
2011-12-26 / 15:26:43 / Allmänt

Har inte haft något speciellt att skriva om, men nu tänkte jag försöka få ihop ett inlägg. I dag har jag och mamma ridit ute. Först skrittade vi ca 30min efter vägen, sedan red vi intervaller på åkern i snön och avslutade med ca 30min skritt efter vägen. Vid lunch när vi hade ridit klart for vi hem och kastade i oss lunch snabbt för att jag och pappa skulle upp till Anneli och hälsa på Ellie. Men nu har mamma bokat plats på fortet, så i morgon ska jag och joel + någon kompis till joel dit! Ska bli super kul det var så längesedan jag var där.
Jag har haft en riktigt bra jul. Vi var i Umeå med släkten. Några julklappar jag fick var 2 schabrak(ett blått med luva och ett vitt), kingsland kofta, filmer, kläder, presentkort, smink, lösnaglar, godis och ett målar sett. Kunde inte blivit bättre! Just ja idag har jag lyckats göra klart filmen från höjdhoppningen! Så har finns en länk till den! KRAM!! /Toove

http://www.youtube.com/watch?v=gb02sHbKAfU&feature=youtu.be

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: